Ügyfélszolgálat
Tárhely (webhoszting), domain-regisztrációs ügyekben munkanapokon, 9-től 17 óráig.Mobil: 06-30-359-1811
Számlázási ügyekben munkanapokon, 9-től 17 óráig.
Mobil: 06-30-359-1034
Internetmarketing (keresőoptimalizálás), és honlapkészítési ügyekben munkanapokon, 9-től 17 óráig.
Tel.: 06-1-788-4060
- Bak János: 33-as mellék
Mobil: 06-20-333-4444.
Skype: bakjanos
Aktuális híreink
Szerver-elhelyezés és -üzemeltetés
Cégünk vállalja szerverek klimatizált szerver-teremben (T-Systems, Dataplex) történő elhelyezését és üzemeltetését (díjmentes tűzfal-szolgáltatással, 100 Mbit BIX - 20 Mbit nemzetközi, vagy 1 Gbit BIX és 200 Mbit nemzetközi hálózati csatlakozással) 12.900 Ft + áfa/hó, illetve - rendszergazdai tevékenységgel együtt - 39.900 Ft + áfa/hó díjtól.
Tovább...
2012. március 21.
Villámgyors SSD tárhely
Hazánkban elsőként szolgáltatunk SSD-NginX-alapú webszerverrel.
Tovább...
2011. április 15.
Redundáns adathálózat
2011. április 15-étől a Magyar Telekom redundáns 1000 Mbit-es adathálózatot szolgáltat a Silihost számára.
Tovább...
2011. február 07.
24 processzormagos mySQL-kiszolgálás
Tovább dedikáltuk a mySQL-kiszolgálást egy 24 CPU-magos, 24 Gb. DDR3 RAM-al rendelkező szerverrel
Tovább...
2010. július 29.
Informatikai rendszerünk bővítése
Informatikai rendszerünk bővítése SGI-Altix szerverekkel, központi, osztott tárólórendszerrel, és SAN hálózati infrastuktúra kialakítása
Tovább...
2010. április 20.
Erősáramú karbantartás a T-Systemsnél
2010. április 26-án, hétfő reggel 07 órától ÁSZF szerinti karbantartást végez a T-Systems.
Tovább...
2010. március 22.
2010. április 6.-ai hatállyal módosul az üzletszabályzatunk
2010. április 6-ai hatállyal módosul a Silihost Kft. Általános Szerződési Feltétele (ÁSZF), változások:
Tovább...
2009. november 18.
1000 Mbps hálózati csatlakozás
100 Mbps-ről 1000 Mbps-re bővítettük szervereink hálózati csatlakozását.
Tovább...
2009. október 7.
Silihost.net vállalati blog
Ügyfeleink támogatásának céljából elindítottuk a silihost.net blogunkat.
Tovább...
2009. június 15.
.hu tulajdonos-váltási díj módosulása
2009. július 1-jei hatállyal módosul .hu tulajdonos-váltási díj.
Tovább...
2009. március 17.
Anti-SPAM-szerver fejlesztése
4 processzormagos szerverrel erősítettük (dedikáltuk) SPAM-szűrésünket.
Tovább...
2009. január 30.
Új, 8 processzormagos webszerver
Üzembe helyeztük második 8 processzormagos webszerverünket.
Tovább...
2008. december 12.
Biztonsági szigorítások
Az adathalász alkalmazások telepítésének megakadályozása miatt szigorítottuk az FTP-csatlakozást.
Tovább...
2008. szeptember 17.
Új, 8 processzormagos levelező-szerver
A POP3-IMAP levelező-szolgáltatásunk mától 8 CPU-magos szerveren üzemel.
Tovább...
2008. június 1.
Távoli adatmentés
A mai naptól speciális adatmentési szolgáltatást veszünk igénybe.
Tovább...
2008. február 14.
Új, 8 processzormagos mySQL-szerver
Megérkezett cégünk második 8 CPU-magos, 16 Gb. RAM-al rendelkező szervere, melynek feladata az adatbázis-kiszolgálás dedikálttá tétele lesz.
Tovább...
2008. január 15.
Adatbázis-szerver RAM-bővítése
4-ről 12 Gb.-ra bővítettük a 4 CPU-magos adatbázis-szerverünk memóriáját.
Tovább...
Internetes forgalomszerzés hazai pályán
9. rész - Google, a rettenthetetlen
Mint ahogyan a cím is valami szokatlant jelez, a mostani cikk erejéig szakítok a hagyományos, diplomatikus, sőt, akár úgy is mondhatnám, finomkodó megközelítéssel, és igyekszem megmutatni a nyers valóságot a Google háza táján. Persze a Google említésére mindenkinek az jut elsőre eszébe, hogy a saját honlapja hol helyezkedik el a természetes találatok között.
Hogyan működik jelenleg a Google, mi alapján sorolja be a honlapokat az első találati oldalra?
Mindjárt az elején leszögezhetjük, hogy a keresőmotorok lelketlen robotok. Nem értik, hogy mi van odaírva az Ön honlapjára, és nem tudják, hogy az mennyire értékes. Azt sem tudják, hogy az Ön vállalkozása mennyire érti a dolgát. Sőt, azt sem tudják, még körülbelül sem, hogy mekkora az Ön honlapjának a forgalma! Hiszen idegeneknek semmilyen belelátásuk nincs a tőlük függetlenül működő tárhelykiszolgáló szerverének a statisztikáira, így a Google-nak sem.
Nincsenek tudatában a honlapok tartalmi színvonalával, nem tudnak semmit a mögöttes hozzáértésről (vagy hozzá nem értésről), csak halvány sejtésük lehet a látogatottságról, ÉS MÉGIS sorrendbe kell rendezniük a honlapokat, mégpedig minőségi sorrendbe.
Hogyan tudják a találati oldalakon MINŐSÉGI SORRENDBE rendezni a honlapokat, ha semmilyen információjuk nincs a honlapok igazi minőségéről? MENNYISÉGI ALAPON. Így van. Mivel semmilyen más információjuk nincsen egy honlap értékéről, ezért az alapján ítélnek, hogy az internetes közösségből mennyien találták említésre méltónak azt az adott honlapot. Ha sokan linkelnek egy honlapra, akkor azt VALÓSZÍNŰSÍTIK, hogy az a honlap értékes.
A MINŐSÉGET tehát MENNYISÉGI ALAPON MÉRIK. Minél több, már jó minősítést elérő honlapról kap egy másik honlap linkeket, annál jobbnak fogják tartani azt a honlapot. Erről szól az egész keresőmarketing játszma. Elérni azt, hogy egy új honlap megelőzze a versenytársait. Azaz elérni azt, hogy több minőségi link mutasson rá, mint a többiek honlapjára.
Persze, előnyös, ha az oldalak szöveges tartalma is illeszkedik a kulcsszavakhoz, azaz mindaz, amit a Google titkok könyvekben leírtam, most is áll (lásd: www.silihost.hu/google-titkok1.pdf). De ez csak az értékelés legfeljebb 30%-át teszi ki. 70%-ért, vagy többért felelős az, hogy hány és milyen minőségű link mutat a honlapra. Az ember ugyanis azt ír ki a saját honlapjára, amit akar. De az, hogy mások mit mondanak rólunk, már nehezebben befolyásolható. Erre épül a Google értékelési megközelítése.
És magam is egyre több bizonyítékot találok arra, hogy ez a 70%-30% arány valóságos. Itt van az egyik ügyfelünknek az esete, a Suzuki Hollósé. E cikk írásakor a főoldalukon egyetlen szó sincs. Csak két kép. Egy motor és egy autó. Semmi más. Az oldal címe pedig "Suzuki Hollós". A honlapjuk most a magyar Google-ben megelőzi az összes többi Suzuki autókereskedést a "Suzuki" kulcsszóra. Úgy értem, hogy a találati oldalon a főoldaluk jön fel: az az oldal, melyen egyetlen szó sincs rajta. Tekintve, hogy a Google egy szöveges kereső, ez elég meglepő, ugye? (Megjegyzés: Ez az állapot hónapok óta stabilan fennáll. Ez azonban nem garantálja azt, hogy az elkövetkező hetekben, mire ez a cikk az Ön kezébe kerül, ugyanígy is marad. A Google néha hetente változtatja az algoritmusait. A lényegen ez az aktuális példa azonban nem változtat, az algoritmus magja nem fog egy hónap alatt teljesen kicserélődni.)
Hogyan lehetséges ez? Úgy, hogy az évek alatt rengeteg linket (pl. sok hirdetést) gyűjtöttek össze, melyek mind a főoldalukra mutattak, és melyek mindegyike tartalmazta a cég nevét, és ezen keresztül a Suzuki kulcsszót. Ugye, ezen a példán keresztül már Ön is látja, hogy a keresők a minőséget a mennyiségen keresztül próbálják meg megítélni?!
Vagy mondok egy másik példát. Keressen rá a Google-ban arra a kulcsszóra, hogy "click here" (magyarul kattintson ide). Amikor írom ezt a cikket, a legelső találatként az Adobe Acrobat Readernek a letöltési oldala jön be. Ezen az oldalon egyetlen egyszer sem szerepel a "click", és egyetlen egyszer sem szerepel a "here" szó.
Mégis, másfél milliárd (!) találat közül ez foglalja el az első helyet! Hogyan lehetséges ez?
Úgy, hogy az Interneten több mint egymillió oldal írja le, hogy ha a pdf dokumentum olvasásához nincs meg az Acrobat Reader, akkor azt itt tudja letölteni, és a letöltéshez KATTINTSON IDE (click here).
Az erre az oldalra mutató egymilliónyi "kattintson ide" szövegű link meggyőzi a Google-t arról, hogy erre a kulcsszóra ez az oldal a legjobb találat. Függetlenül attól, hogy az oldalon szerepel-e egyáltalán ez a kulcsszó.
Remélem, a keresők működésének ez a megértése hozzájárul majd az ön tisztánlátásához a saját honlapjának eredményei tekintetében. Félre ne értsen, ezzel nem azt akarom üzenni, hogy a keresőmarketing nehezebb lett, vagy ma már lehetetlen egy új honlapnak megelőznie a régebbieket. Csak azt szeretném, ha tudná, hogy merre tart ez a világ. És lehet, hogy szakemberhez kell fordulnia, ha tartós eredményeket szeretne elérni.