2017. június 28. - szerda
 
Silihost Kft.
Hivatalos .hu regisztrátor

Ügyfélszolgálat

Tárhely (webhoszting), domain-regisztrációs ügyekben munkanapokon, 9-től 17 óráig.
Tel.: 06-70-453-1923, illetve 06-1-788-4060
- technikai ügyek: 11-es mellék
Fax: 06-1-999-1885.

 
Számlázási ügyekben munkanapokon, 9-től 17 óráig.
Tel.: 06-1-788-4060
- számlázás: 2-es mellék
Fax: 06-1-999-1885.

 
Internetmarketing (keresőoptimalizálás), és honlapkészítési ügyekben munkanapokon, 9-től 17 óráig.
Tel.: 06-1-788-4060
- Bak János: 33-as mellék
Mobil: 06-20-333-4444.

Skype: bakjanos


Aktuális híreink

Szerver-elhelyezés és -üzemeltetés

Cégünk vállalja szerverek klimatizált szerver-teremben (T-Systems, Dataplex) történő elhelyezését és üzemeltetését (díjmentes tűzfal-szolgáltatással, 100 Mbit BIX - 20 Mbit nemzetközi, vagy 1 Gbit BIX és 200 Mbit nemzetközi hálózati csatlakozással) 12.900 Ft + áfa/hó, illetve - rendszergazdai tevékenységgel együtt - 39.900 Ft + áfa/hó díjtól.
Tovább...
2012. március 21.

Villámgyors SSD tárhely

Hazánkban elsőként szolgáltatunk SSD-NginX-alapú webszerverrel.
Tovább...
2011. április 15.

Redundáns adathálózat

2011. április 15-étől a Magyar Telekom redundáns 1000 Mbit-es adathálózatot szolgáltat a Silihost számára.
Tovább...
2011. február 07.

24 processzormagos mySQL-kiszolgálás

Tovább dedikáltuk a mySQL-kiszolgálást egy 24 CPU-magos, 24 Gb. DDR3 RAM-al rendelkező szerverrel
Tovább...
2010. július 29.

Informatikai rendszerünk bővítése

Informatikai rendszerünk bővítése SGI-Altix szerverekkel, központi, osztott tárólórendszerrel, és SAN hálózati infrastuktúra kialakítása
Tovább...
2010. április 20.

Erősáramú karbantartás a T-Systemsnél

2010. április 26-án, hétfő reggel 07 órától ÁSZF szerinti karbantartást végez a T-Systems.
Tovább...
2010. március 22.

2010. április 6.-ai hatállyal módosul az üzletszabályzatunk

2010. április 6-ai hatállyal módosul a Silihost Kft. Általános Szerződési Feltétele (ÁSZF), változások:
Tovább...
2009. november 18.

1000 Mbps hálózati csatlakozás

100 Mbps-ről 1000 Mbps-re bővítettük szervereink hálózati csatlakozását.
Tovább...
2009. október 7.

Silihost.net vállalati blog

Ügyfeleink támogatásának céljából elindítottuk a silihost.net blogunkat.
Tovább...
2009. június 15.

.hu tulajdonos-váltási díj módosulása

2009. július 1-jei hatállyal módosul .hu tulajdonos-váltási díj.
Tovább...
2009. március 17.

Anti-SPAM-szerver fejlesztése

4 processzormagos szerverrel erősítettük (dedikáltuk) SPAM-szűrésünket.
Tovább...
2009. január 30.

Új, 8 processzormagos webszerver

Üzembe helyeztük második 8 processzormagos webszerverünket.
Tovább...
2008. december 12.

Biztonsági szigorítások

Az adathalász alkalmazások telepítésének megakadályozása miatt szigorítottuk az FTP-csatlakozást.
Tovább...
2008. szeptember 17.

Új, 8 processzormagos levelező-szerver

A POP3-IMAP levelező-szolgáltatásunk mától 8 CPU-magos szerveren üzemel.
Tovább...
2008. június 1.

Távoli adatmentés

A mai naptól speciális adatmentési szolgáltatást veszünk igénybe.
Tovább...
2008. február 14.

Új, 8 processzormagos mySQL-szerver

Megérkezett cégünk második 8 CPU-magos, 16 Gb. RAM-al rendelkező szervere, melynek feladata az adatbázis-kiszolgálás dedikálttá tétele lesz.
Tovább...
2008. január 15.

Adatbázis-szerver RAM-bővítése

4-ről 12 Gb.-ra bővítettük a 4 CPU-magos adatbázis-szerverünk memóriáját.
Tovább...

Skymol ügyfélszolgálati kommunikátor

Mire való a Skymol Communicator?

A Skymol Communicator az ügyfélszolgálat és direkt értékesítés új generációját képviseli. Segítségével egy vállalkozás új alapokra helyezheti az ügyfeleivel és az érdeklődőivel történő kapcsolattartást.

A Skymol Communicator egy integrált szóbeli, videós és csetes ügyfélszolgálati rendszer. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek (vagy az érdeklődők) saját döntésük szerinti módon vehetik fel a kapcsolatot az operátorokkal: hangban, webkamerával, vagy csak egyszerűen cseten. Kapcsolatfelvételkor a rendszer továbbítja a hívást az első olyan szabad operátornak, amelyik a hívó által választott témában kompetens. Foglaltság esetén a hívó üzenetet hagyhat, illetve várakozása alatt a rendszer előre beállított reklámblokkokat játszhat le neki.

Mik a rendszer működésének a feltételei?

A Skymol működéséhez semmi másra nincsen szükség, mint egyszerű internetkapcsolatra a hívó és az operátor oldalán is. Az operátornak egyszerűen be kell jelentkeznie egy online felületen, és máris fogadhat megkereséseket. Az érdeklődőknek vagy ügyfeleknek pedig egyszerűen csak rá kell kattintaniuk egy gombra a kapcsolatfelvétel kezdeményezéséhez. Azaz sem az ügyfeleknek, sem az operátoroknak nem kell telepíteniük semmit, az ügyfélszolgálat így bármilyen internetes gépről elérhető és fogadóképes is.

Ha érdekli ez a rendszer, maga is kipróbálhatja, milyen egyszerű a kapcsolatfelvétel az online ügyfélszolgálattal, mert a Silihost maga is bevezette a Skymol Communicatort. Itt megtalálja az online ügyfélszolgálatunk gombját. Munkaidőben jellemzően elérhetőek vagyunk ezen a csatornán.


Kinek ajánljuk?

A Skymol Communicatort az olyan vállalkozásnak ajánljuk, amelyek szeretnék az ügyfélszolgálatukat és az online értékesítésüket a legújabb technológiákra alapozni.

Ügyfélszolgálati előnyök:
1. Az operátorok elérhetőek cseten, hangban vagy videóban is, attól függően, hogy a cég mit állít be az operátorok számára.
2. Ügyfélszolgálati időn kívül, vagy ha szabad operátor nem elérhető, a hívó hagyhat szöveges, hang- vagy videóüzenetet.
3. Minden kommunikációról mentés készül, ami adott esetben visszakereshető, visszanézhető.
4. Az operátorok munkája számos statisztikával ellenőrizhető.

Értékesítési előnyök:
1. A személytelen értékesítést az Interneten is kiváltja a személyes odafigyelés az érdeklődőre.
2. Webáruház működtetésénél rendkívüli versenyelőnyre tehet szert a vállalkozás, ha elhelyez egy "Kérdezzen az eladótól" gombot minden termékismertető után.
3. Ha az operátor szeretne egy internet-oldalt megmutatni az érdeklődőnek, akkor számára csak 2 gombnyomás, és az oldal azonnal betöltődik mindkét fél kommunikációs ablakába.

Termékleírás

Skymol Communicator A Skymol Communicator egy olyan új multimédiás, webalapú értékesítési és ügyfélszolgálati rendszer, amely a hang, a videó, a cset kommunikációs formákat - és ezek tetszőleges kombinációit - használja közvetlenül a weboldalon keresztül. Ez az egyedülálló megoldás egy élő, valós idejű multimédiás kommunikációt valósít meg az ügyfélszolgálati munkatárs és a weboldal látogató között a weboldalon keresztül.

Skymol kommunikációs felület

Nagyon egyszerű és könnyű használni, mivel nem igényel semmiféle szoftverletöltést és -telepítést, illetve nincs szükség semmilyen hardvereszköz beállítására sem (kivéve webkamera és headset). Az ügyfélszolgálati munkatársnak csak a Skymol Communication Services Network-be kell az Interneten keresztül bejelentkeznie, és már működik is. Ez a megoldás lehetőséget teremt arra, hogy az ügyfelek (weboldal látogatók) hangban, hangban és videóban, és természetesen csetben lépjenek kapcsolatba a cég munkatársaival a világon bárhonnan.

A Skymol Communicator használatával növekednek az eladások, csökkenek a működési költségek, és nem utolsó sorban növekszik az ügyfélelégedettség. Nyújtson professzionális, sőt személyes szolgáltatást!

A termék jellemzői és az ezekből fakadó előnyök

Valós idejű hang-, hang- és videó-, illetve csetkommunikáció
LEÍRÁS
ELŐNY
Lépj kapcsolatba online ügyfelekkel valós időben! A Skymol Communicator-ral az online lévő ügyfélszolgálati munkatársak hangban, hangban és videóban, és hagyományos csetben egy egyszerű kattintással elérhetőek. Az ügyfélszolgálati munkatársak interaktív módon - és sokkal magabiztosabban - ajánlhatnak (adhatnak el) termékeket, szolgáltatásokat ügyfeleik számára, mely által a cég elérhetőbbé, a weboldal emberközpontúbbá válik.
Ezzel az új megoldással valós idejű, élő kommunikációra nyílik lehetőség hangban, hangban és videóban, és chatben az ügyfelek és a cég képvidelői, ügyfélszolgálati munkatársai stb. között. A válaszidők csökkennek, a weboldal emberközpontúbbá válik és a hatékonyság növekszik.
A hang-, hang- és videókommunikáció közelebb viszi vállalkozását az ügyfelekhez, hasonló módon, mint a személyes beszélgetés. A weboldal látogatók több mint 90%-a előnyben részesíti az emberi, személyes jelenlétet az Interneten.
Szöveges-, hang-, hang- és videóüzenet (Voice & Video Mail with E-mail)
LEÍRÁS
ELŐNY
Offline hang-, hang- és videóüzenetek, és szöveges üzenetek küldhetők a cég különböző részlegei, ügyfélszolgálati munkatársai, más cégképviselők részére, illetve e-mail címekre is, közvetlenül a szolgáltatás előfizetőjének honlapjáról, vagy pl. hírlevélben kiküldött linkre kattintva, stb. A hang-, hang- és videóüzenetek, és a szöveges üzenetek archiválása a szolgáltató (Skymol) szerverein történik biztonságos formában, amelyek a szolgáltatás előfizetője számára megtekinthetőek és kereshetőek.
Ha az ügyfélszolgálati munkatársak nem elérhetőek (offline módban vannak), akkor a cég ügyfelei és weboldal látogatói bármikor hagyhatnak a cég képvidelői számára hang-, hang- és videóüzeneteket, és szöveges üzeneteket.
Gyorsabban tudnak az ügyfelek elmagyarázni valamit hangban és videóban 5 perc alatt, mint hosszú e-maileket írva. A cég képviselői számára is egyszerűbb és gyorsabb a hang- és videóüzenetet megnézni, mint a hosszú e-maileket elolvasni.
Valós idejű website monitorozás (Business csomagban)
LEÍRÁS
ELŐNY
Valós idejű website monitorozás
Az operátor valós időben látja, hogy a cég honlapján, honlapjain kik tartózkodnak (IP cím, ország, város, aktuális oldal, oldalletöltések száma, látogatás időtartama, stb.)
Proaktív felkérés (Business csomagban)
LEÍRÁS
ELŐNY
Proaktív felkérés: az operátor egy kattintással meg tudja szólítani a cég honlapján lévő látogatókat.
A cég képviselője fel tudja ajánlani segítségét, valós idejű chat, hang és videobeszélgetésre invitálva. Proaktív módon lehetőséget biztosítva arra, hogy az ügyfél "elébe menjen".
URL-küldés
LEÍRÁS
ELŐNY
A Skymol Communicator URL-küldés funkciója interaktív módon lehetővé teszi, hogy az ügyfelek megtalálják a weblapokat, amikre szükségük van. URL-küldés során az ügyfélszolgálati munkatárs megoszthatja ugyanazt a weboldal részt az ügyféllel, amit ő maga is lát, így mindketten ugyanazt a weblapot látják.
Interaktív lehetőség, hogy az ügyfél megtalálja a keresett weblapot. Az ügyfelet egyszerűen és látható módon lehet elnavigálni a kívánt információhoz.
Hatékony eszköze a weboldal látogatók más honlapra történő átkattintásainak csökkentésére. A weboldal látogatók inkább kattintanak és kérdeznek az ügyfélszolgálati munkatárstól, mint hogy elmenjenek egy másik weboldalra, hiszen miért is tennék, ha itt élőben kaphatnak válaszokat.
Nem blokkolja a pop-up blokkoló.
Fájlküldés
LEÍRÁS
ELŐNY
A Skymol Communicator lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak fájlokat küldjenek közvetlenül az ügyfelek számára, közvetlenül a kommunikációs ablakon keresztül.
Fájlok (dokumentumok, prospektusok, stb.) küldése az ügyfelek számára. Rengeteg idő takarítható meg, hogy nem e-mailben kell elküldeni a dokumentumokat. Miért kellene az ügyfeleknek várniuk, ha azonnal elküldhetők a fájlok számukra a beszélgetés során?
Operátorok közötti ügyfélátirányítás
LEÍRÁS
ELŐNY
Az ügyfél átirányítható az egyik operátortól a másikhoz. Pl.: Sales munkatárstól a Marketing munkatárshoz.
Professzionális szolgáltatás, ami lehetővé teszi az ügyfélszolgálati munkatársak számára, hogy átirányítsák az ügyfelet egymás között, ahhoz a személyhez, aki a leginkább tud az adott kérdésben segíteni.
Ez a funkció megoldást nyújt arra, hogy az ügyfelek azonnal és a megfelelő munkatárstól kapják meg a válaszokat kérdéseikre.
Audió- és videóüzenetek (reklámok) a várakozás alatt
LEÍRÁS
ELŐNY
Lehetőség van célzott audió- és videóüzenetek, reklámok megjelenítésére, amíg az ügyfelek várakoznak, hogy az operátorral kapcsolatba kerüljenek.
Ügyfelek megcélzása specifikus audió- és videóüzenetekkel. Mutassa be az új termékeit, szolgáltatásait, üzleti híreket, stb!
Nincs szoftverletöltés és -telepítés
LEÍRÁS
ELŐNY
Nincs szükség semmiféle szoftver letöltésére és telepítésére, hogy a szolgáltatás előfizetője, illetve ügyfelei, weboldal látogatói használhassák a Skymol Communicator-t. Nincs szükség semmilyen Java vagy más ügyféloldali alkalmazásra. A Skymol Communication Services, úgy mint a Skymol Communicator, stb. webalapú alkalmazások. Semmit nem kell letölteni.
Nincs elvesztegetett idő a telepítésre, a karbantartásra. Nincsenek inkompatibilitási problémák az operációs rendszerrel, illetve egyéb más rendszerekkel; csak egy internet böngészőre van szükség. Mivel a Skymol Communicator webalapú alkalmazás, így nem terheli, lassítja a számítógép működését.
Felhasználói felület
LEÍRÁS
ELŐNY
Ez a Skymol Communication Services professzionális platform teszi lehetővé, hogy a cég és az ügyfélszolgálati munkatársak könnyedén ellássák a mindennapi online ügyfélszolgálatot. Gyors, érthető formában nyújt tájékoztatást az egyes részlegek és ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményéről, ami biztosítja az online szolgáltatások, ügyfélszolgálat folyamatos fejlesztését.
E platform használatával idő takarítható meg és hatékonyabb ügyfélszolgálat nyújtható hangban, hangban és videóban, és chatben az interneten keresztül.
Ellenőrzés alatt tartható az egész ügyfélszolgálat, a részlegek és az ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményei, stb.
Cset-, hang-, hang- és videóbeszélgetések megtekinthetősége és kereshetősége
LEÍRÁS
ELŐNY
A Skymol Communicator biztonságos formában archiválja az összes szöveges, hang-, hang- és videóbeszélgetést a szolgáltató (Skymol) saját szerverein. Az összes szöveges, hang-, hang- és videóbeszélgetés kereshető és megtekinthető bármikor.
A szolgáltatás előfizetője láthatja, hogy mikor, mennyi szöveges, hang-, hang- és videóbeszélgetés történt az egyes részlegeknél, alkalmazottaknak; melyik időszakban, napon van a legtöbb beszélgetés.
Statisztika
LEÍRÁS
ELŐNY
Valós idejű statisztika: chat-, hang-, hang- és videóbeszélgetések száma; átlagos várakozási idő, stb. Kereshetőség időtartam, ügyfélszolgálati munkatárs, részleg, kommunikációs forma szerint.
Részletes kimutatást ad az online ügyfélszolgálat teljesítményéről.
További jellemzők
Hang-, hang- és videófelvétel
 
A Skymol naplózza és biztonságosan tárolja szerverein az összes hang- és videóbeszélgetést. Ezek a beszélgetések bármikor megtekinthetőek és kereshetőek is.
 
Beszélgetések másolatának e-mailben való elküldése
 
Az ügyfelek megkaphatják a saját cset-, hang-, hang- és videóbeszélgetéseiket e-mailben.
 
Offline üzenetek másolatának e-mailben való elküldése
 
Az ügyfelek megkaphatják a saját szöveges, hang-, hang- és videóüzeneteiket e-mailben.
 
Kommunikációs ablak testreszabása
 
Teljesen testreszabható a kommunikációs ablak kinézete.
 
Operátorok beosztása
 
Az ügyfélszolgálati munkatársak elláthatják az ügyfélszolgálati munkát adott részlegnél, de több részleghez is hozzárendelhetőek.
 
Többnyelvű ügyféloldali cset ablak
 
Teljes mértékű testreszabásra van lehetőség a kommunikációs ablakon. Mivel az Internet a nemzetközi kapcsolatok, kereskedelem meghatározó területévé vált, így elengedhetetlen, hogy a weboldal látogatókkal, akik gyakran külföldiek, a saját nyelvükön kerüljünk kapcsolatba. Így az online ügyfélszolgálatnak is célszerű több nyelven működnie.
 
Egyedülálló böngészőkompatibilitás
 
A Skymol Communicator a következő böngészőket támogatja: Internet Explorer, Mozilla, Netscape, Firefox, Opera és Safari.
 
Részleg/operátor kimutatások
 
E kimutatásokból kiolvasható, hogy az egyes részlegeknek és/vagy ügyfélszolgálati munkatársaknak milyen a kihasználtsága, leterheltsége.
 
Cset, hang és videó gombok
 
Helyezze el a hang, hang és videó, és cset gombokat arra a weblapra, ahonnan az adott részleggel kerülhetnek kapcsolatba! Pl.: ha az ügyfél a Médiaajánlat oldalon tartózkodik, akkor az ott elhelyezett gombra, ikonra kattintva közvetlenül a Médiaajánlat részleg munkatársával kerülhet kapcsolatba.
 
Egy domain vagy több domain licenc
 
Az egy domain licenc esetében a szolgáltatás előfizetője a Skymol Communicator-t egy domain-en használhatja. A több domain licenc esetében több weboldalon / domain-en használhatja.
 
Korlátlan számú részleg
 
A szolgáltatás előfizetője annyi részleget (pl.: Értékesítés, Marketing, Külföldi utak, stb.) állít be, amennyit csak akar.
 
Korlátlan számú operátor
 
Az ügyfél korlátlan számú ügyfélszolgálati munkatárs részére előfizetheti a Skymol Communicator-t.
 
További előnyök
 
Az ügyfelekre fordított költségek csökkennek
 
Az online ügyfélszolgálat hangban, hangban és videóban, illetve csetben egy olyan alternatíva, amelyet az ügyfelek előnyben részesítenek a hagyományos telefonnal és e-mail írással szemben. Továbbá sokkal költséghatékonyabb a vállalat részéről is. A telefonköltségek is nagy mértékben csökkenek, mert nem kell visszahívni az ügyfeleket.
 
Az e-mail írásra fordított idő csökken
 
Nem kell órákat tölteni az ügyfelek által írt e-mailek megválaszolásával.
 
Vásárlást megelőző kérdésekre való válaszadás
 
Ha egy potenciális vásárlónak kérdése van, és nem kap azonnal választ a honlapon, akkor valószínűleg elkattint, és soha többé nem jön vissza. Az élő ügyfélszolgálat, hangban és videóban, illetve csetben lehetőséget nyújt, hogy az ügyfelek azonnal válaszokat kapjanak kérdéseikre.
 
A félbeszakadt online vásárlások száma csökken
 
Segíts a potenciális vevőknek azzal, hogy a vásárlás kritikus pontjain (weblap) azonnali segítséget nyújtasz hangban, hangban és videóban! Ilyen esetekben ez az egyetlen lehetőség, hatásos eszköz, hogy a vevő valódi vásárlóvá váljon, s nehogy meggondolja magát, és elkattintson egy másik oldalra, a konkurenciához.
 
A vevők elégedettsége és lojalitása növekszik
 
A tipikus válaszadási idő az e-mailekre több mint 24 óra, sőt az e-mailek nagy részét soha nem válaszolják meg.
A Skymol Communicator-ral azonnal meg lehet válaszolni a kérdéseket csetben, hangban és videóban, s ez azt mutatja az ügyfeleknek, hogy a vállalatnak igenis fontos, hogy az ügyfelek maximálisan ki legyenek szolgálva. Az új és a meglévő ügyfelek gyakrabban keresik fel az adott honlapot, ahol ilyen szolgáltatást kapnak.
 
Több weboldal-látogató válik ügyféllé
 
A Skymol Communicator biztosítja, hogy kapcsolatba lehessen lépni a weboldal látogatókkal. Cset-, hang- és videókommunikáció során élő, személyes kapcsolat alakul ki, ami lehetőséget teremt, hogy proaktív módon lehessen eladni termékeket, szolgáltatásokat az ügyfeleknek.
 
Növekvő online eladások és növekvő marketing ROI
 
Az ügyfélszolgálati munkatársak munkajával, amit a weboldalon végeznek, a weboldal látogatottsága nagymértékben megnövekszik; az eladások és a marketing ROI szignifikáns mértékben növekednek.
 
Sokkal hatékonyabb marketingkampány készíthető
 
Integráld online, élő ügyfélszolgálatodat az összes marketing kampányba! Sokkal nagyobb lesz a hatás, mint pusztán a potenciális ügyfelekkel elolvastatva a marketing anyagokat, hírleveleket, stb.

Csomagok

Jellemzők
Business
Standard
Korlátlan számú operátor
X
Többnyelvű ügyféloldali cset ablak
X
opcionális
Hang-, hang- és videórekordolás
X
Naplózott beszélgetések küldése e-mailben
X
csak a cset
Hang- és videóbeszélgetések megtekinthetősége, kereshetősége
X
Több domain
X
Valós idejű website monitorozás: az operátor valós időben látja, hogy a cég honlapján, honlapjain kik tartózkodnak
X
Proaktív felkérés: az operátor egy kattintással meg tudja szólítani a cég honlapján lévő látogatókat
X
Offline üzenetek másolatainak küldése e-mailben
X
X
Hang-, hang- és videóüzenet (Voice & Video Mail)
X
X
Offline szöveges üzenet
X
X
Egy domain
X
X
Csetbeszélgetések megtekinthetősége és kereshetősége
X
X
Valós idejű hang-, hang- és videó-, és csetkommunikáció
X
X
URL-küldés
X
X
Nincs szoftverletöltés és -telepítés
X
X
Operátorok közötti ügyfélátirányítás
X
X
Fájl-küldés
X
X
Audió- és videóüzenetek (reklámok) a várakozás alatt
X
X
Felhasználói felület
X
X
Kommunikációs ablak testreszabása
X
X
Operátorok beosztása
X
X
Korlátlan számú részleg
X
X
Audió és vizuális figyelmeztetés
X
X
Egyedülálló böngészőkompatibilitás
X
X
Cset, hang és videó gombok
X
X
SSL (Secure Socket Layer)
X
X
Jogosultságkezelés
X
X
Statisztika
X
X
Részleg/operátor kimutatások
X
X
Nyomtatható kimutatások
X
X


Skymol Communicator árak (az árak ÁFA nélkül értendők)

Skymol Communicator
Business
Standard
Havidíj / operátor
9 990 Ft
5 990 Ft
Kezdő regisztrációs díj
14 990 Ft
9 990 Ft
Csomag váltási díj
X
5 000 Ft


Opcionális kiegészítő szolgáltatások:
Skymol Voice & Video Mail
1-3 postafiókra
ingyenes
4-6 postafiókra
1290 Ft / 3 hó
7-10 postafiókra
2290 Ft / 3 hó
11-20 postafiókra
3590 Ft / 3 hó
20 postafiók felett
kérje árajánlatunkat
Skymol Voice & Video Mail with E-mail
1-3 postafiókra
ingyenes
4-6 postafiókra
1590 Ft / 3 hó
7-10 postafiókra
2590 Ft / 3 hó
11-20 postafiókra
3790 Ft / 3 hó
20 postafiók felett
kérje árajánlatunkat

 

A Skymol Communicator megrendelése

A megrendeléshez kérjük, vegye fel a kapcsolatot internetmarketing ügyfélszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén (lásd a bal oldali oszlopban). A kérdések tisztázása után a megrendelést emailben vagy faxon tudjuk fogadni.
 
© 2005-2017. Silihost Kft. Silihost tárhely | Adatvédelmi nyilatkozat | Harcoljon a spam ellen! | Készítette az Adam Adam Kft.